Klantenservice
U kunt ons bereiken op (0541) 533 480 of per mail contact@huiskenprofessional.nl. Onze showroom is geopend op: Maandag tot en met vrijdag van 8.30 uur tot 17.00 uur.
Veelgestelde vragen
Verzenden en retour
Huisken Professional verzendt haar pakketten via verscheidene koeriersdiensten. Dit is afhankelijk van de te verzenden goederen. De kosten van een reguliere bezorging zijn v.a. €3,95. Leveringen uitsluitend in Nederland.
Ik wil mijn bestelling graag retourneren. Kan dat?
Het kan voorkomen dat er iets niet naar wens is of dat er een fout is opgetreden in het bestelproces. U heeft een periode van 14 dagen om het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en, indien van toepassing, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de kosten van retourzending voor uw rekening. Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen na ontbinding crediteren. Huisken Professional vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Huisken Professional gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat u heeft gebruikt, tenzij u instemt met een andere methode. De terugbetaling is voor u kosteloos.
U kunt de klantenservice bereiken op (0541) 533 480, via contact@huiskenprofessional.nl of via ons contactformulier.
Ik heb een verkeerd artikel geleverd gekregen. Wat moet ik doen?
Wij proberen u met veel zorgvuldigheid en aandacht van dienst te zijn. Mocht er toch iets zijn misgegaan waardoor u het verkeerde product hebt gekregen, kunt u het beste even contact met ons opnemen. Tenzij anders wordt afgesproken kunt u vervolgens het product retourneren en opnieuw via de webshop bestellen.
Wat kost het retourneren?
Bij het retourneren van uw bestelling zijn enkel de verzendkosten van het pakket voor uw rekening. Dit bedraagt ongeveer €6,95. In geval van garantie of afhandeling van een gegronde klacht vergoeden wij de retourkosten.
Kan ik mijn bestelling op een ander adres dan het factuuradres laten bezorgen?
Ja, in het bestelproces kunt u kiezen voor ”ander afleveradres”. Staat het afleveradres op naam van een bedrijf, geef dan duidelijk de naam van de organisatie aan en vermeld ook duidelijk u eigen naam er bij.
Ik heb een vraag over mijn bestelling. Hoe neem ik contact op?
Voor vragen over uw bestelling kunt u een mail sturen naar onze klantenservice. Vermeld duidelijk uw bestelgegevens zodat wij u zo goed mogelijk kunnen helpen.
Betalingen
I-Deal
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van IDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. U rekent snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent. Voor meer informatie verwijzen wij u naar: www.Ideal.nl
Bankgegevens
Huisken Professional
Eekboerstraat 10
7575 AX Oldenzaal
IBAN: NL42 RABO 0380 3053 56
Klachtenafhandeling
Het kan soms voorkomen dat onze producten niet voldoen aan uw wensen. Of dat een artikel defect afgeleverd is. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Wij zien uw gegronde klacht dan ook tegemoet. Huisken Professional streeft ernaar om deze klacht binnen 24 uur te behandelen en u response te geven om te overleggen hoe de klacht op een juiste manier kunnen afhandelen. Mocht het zo zijn dat dit niet tevreden is afgehandeld heeft u de mogelijkheid om gebruik te maken van de geschillencommissie van Stichting Webshop Keurmerk. Wij verzoeken u uw klacht per mail aan ons te doen toekomen via contact@huiskenprofessional.nl of via ons contactformulier.